Druk

Oferujemy materiały firmowe (teczki, wizytówki, papiery firmowe, foldery, katalogi, ulotki), materiały konferencyjne i szkoleniowe, znakowanie towarów (kody kreskowe, metki, etykiety), gazetki reklamowe, plakaty, afisze, książki (w oprawie miękkiej i twardej), kalendarze, gadżety reklamowe.

Druk wielkoformatowy

Jedną z technik wykonania druku wielkoformatowego jest druk solwentowy. Podstawową zaletą takiego druku jest tworzenie bardzo atrakcyjnych, pełnokolorowych, fotorealistycznych grafik i reklam. Nośnikiem może być folia samoprzylepna, papier, banner, materiał flagowy oraz inne. Jako materiał wyjściowy do takiego druku może być dobrej jakości fotografia lub grafika komputerowa. Ważne jest to, iż przy zastosowaniu tego rodzaju druku możliwe jest wykonanie pojedynczych prac, a co za tym idzie unika się kosztów związanych z przygotowalnią (świecenie klisz, wykonanie matryc drukarskich).

Gotowe druki mogą być wykorzystywane do każdego rodzaju reklamy wizualnej. Są idealnym rozwiązaniem dla wszystkich akcji promocyjnych i reklamowych oraz imprez wystawowych.

  • Frontlight – banery jednostronne
  • Mesh – siatki o dużych formatach,
  • Blockout – mocne banery (również dwustronne),
  • Backlight – wydruki do podświetlania od tyłu,
  • Blue Back Side – wydruki na billboardy,
  • Folia monomeryczna – wydruki na samochody, tablice (płaskie powierzchnie),
  • Folia One Way Vision – jednostronna widoczność (witryny sklepowe),
  • Folia wylewana – na samochody z przetłoczeniami,
  • Plakaty – wydruki na papierze,
  • PCV, Plexi – wydruki na sztywnych powierzchniach o grubości 1, 3, 5, 10mm;
  • Canvas – wydruki na obrazy,
  • Folia magnetyczna – wydruk na magnesie.

Masz pomysł ? Wyslij projekt lub zapytanie .

Papier firmowy

Papier firmowy niezastąpiony przy wszelkiej korespondencji firmowej, doskonały do druku ofert cenowych, faktur itp.. Nie każdy to wie, ale kolorowy papier firmowy wykonany w drukarni kosztuje kilka razy mniej niż ten drukowany na kolorowej drukarce.

Jeżeli nie posiadają Państwo gotowego projektu papieru firmowego (gramatura 90-110g/m2), za dodatkową opłatą przygotujemy dla Państwa odpowiedni projekt graficzny, służąc wiedzą i praktycznym doświadczeniem.

Jeżeli jesteś zainteresowany/a, wyślij projekt, podaj wytyczne i czekaj na odpowiedź.

Wizytówki

Wizytówka – jeden z druków akcydensowych w rozumieniu poligraficznym. Jest swoistą oznaką szacunku, uprzejmości okazanej osobie, z którą nawiązuje się lub nawiązało pierwszy kontakt zarówno służbowy, jak i prywatny. Może służyć również jako mały materiał reklamowy – wszystkie te opcje zależne są od treści umieszczonej na zadrukowanym kartoniku.

Wizytówka powinna zawierać pełne dane firmy, logo, dane konkretnej osoby/osób, stanowisko (lub stopień naukowy), numer telefonu, e-mail itp. .

Oferujemy Państwu wizytówki w dwóch, standardowych wymiarach: 90x50mm oraz 85x55mm. Zarówno z zadrukiem jednostronnym, jak i dwustronnym. Dla osób oczekujących czegoś nowocześniejszego – wykonamy wizytówki składane. Aby spełnić oczekiwania każdego Klienta z osobna – stworzyliśmy ofertę składającą się z kilkunastu rodzajów papierów o różnych gramaturach, kolorach oraz fakturach ze standardowym uszlachetnianiem.

Wybraliśmy narożniki prostokątne, ponieważ są eleganckie i najchętniej wybierane przez naszych Klientów. Minimalny nakład zamówienia, jaki oferujemy to 200 szt. Foliowanie matowe lub błyszczące w cenie. Możliwość zaokrąglenia narożników jak i druku na PCV, a także personalizacji

Ulotki

Najpopularniejszym drukiem służącym celom reklamowym, informacyjnym lub propagandowym jest ulotka. Jej prosta forma pozwala na łatwe i szybkie rozpowszechnianie. Takie druki najczęściej informują o wydarzeniach kulturalnych, politycznych, zawierają informacje turystyczne, prezentują ofertę firmy.

Ulotki promocyjne mogą pełnić także wiele innych funkcji, mogą być np. etykietami, plakatami reklamowymi, kwestionariuszami itp. Dzięki cyfrowej lub offsetowej technologii, można wykonać jednorazowo wydruki o zróżnicowanej treści, kolorystyce i innych detalach. Polecamy formaty pojedyncze, jedno- i dwustronne, jak i składane broszurki oraz bardziej rozbudowane foldery. Dobrze zaprojektowany druk reklamowy może być skutecznym źródłem informacji na temat firmy lub jej oferty. To wciąż skuteczny i niedrogi poligraficzny produkt marketingowy.

Formaty:

  • A7 (105x74),
  • A6 (148x105),
  • A5 (210x148),
  • A4 (297x210),
  • A3 (420x297),
  • DL (210x99).

Rodzaj papieru:

  • Offset: 90g;
  • Kreda matt: 90g, 130g, 170g, 250g, 300g;
  • Kreda połysk: 90g, 130g, 170g, 250g, 300g.

Zadruk:

  • 4+0 (jednostronny),
  • 4+4 (dwustronny).
  • Możliwość składania na pół, w „Z” „C” „OŁTARZYK” oraz foliowania matowo lub błyszcząco.

Wyślij projekt, podaj wytyczne, a my wycenimy usługę.